NASZA HISTORIA

JAK SIĘ TO WSZYSTKO ZACZĘŁO?

Historia Infonetax zaczęła się w 2007 roku, kiedy to zrodził się pomysł na stworzenie serwisu internetowego, który usprawniłby proces obsługi klientów biur rachunkowych. Po kilku miesiącach uruchomiliśmy InfoBiuro – pierwszy w Polsce system komunikacji internetowej przeznaczony dla biur księgowych. Od samego początku naszą misją jest  tworzenie rozwiązań informatycznych, które realnie wspierają pracę.

Założyciel firmy, Janusz Rynk,  to doradca podatkowy z ponad 25-letnim doświadczeniem, prezes zarządu FPD sp. z o.o. Spółka doradztwa podatkowego. Bezpośrednia styczność z codziennym funkcjonowaniem branży księgowej i problemami z jakimi zmaga się taki biznes pozwala nam od lat tworzyć nowoczesne programy usprawniające pracę biur rachunkowych i podnoszące ich rentowność.

PIT-OPP

W roku 2008 powstała aplikacja do sporządzania deklaracji podatkowych PIT-OPP. Wraz z   portalem  jedenprocentpodatku.pl stała się doskonałym sposobem na zwiększenie wpływów z tytułu 1% podatku dla organizacji pożytku publicznego

Info-GIFF

Rok 2009 to premiera  Info-GIFF.  Dzięki innowacyjnemu podejściu do problemów związanych z wypełnieniem przez instytucje zobowiązane wymogów ustawowych program ten zyskał wielu użytkowników pośród biur rachunkowych i instytucji finansowych.

Globtax

W tym samym czasie powstał Kalkulator-zagranica (obecnie Globtax). Program ten  pomaga w sporządzaniu rocznych zeznań podatkowych,  szybko  i prosto przeliczając dochody uzyskane za granicą. Choć od jego uruchomienia minęło już ponad 15 lat to wciąż posiada grono kilkuset zadowolonych użytkowników.

doradcapodatkowy.pl

Równocześnie trwały prace nad  platformą wspierająca pracę doradców podatkowych doradcapodatkowy.pl, który  wystartował w 2011 r. Z usługi poczty e-mail oraz narządzi innych narzędzi pomocnych doradcom podatkowym do dzisiaj korzystają setki użytkowników.

Optima i Bitrix24

Lata 2012–2018 to dalszy rozwój produktów i nawiązywanie kontaktów w branży IT. Zostaliśmy  partnerem firm Comarch oraz Bitrix24. Współpraca ta pozwoliła nam zdobyć cenne doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu systemów wspierających biznes. W tym okresie prowadziliśmy sprzedaż i wdrożenia dedykowanych  systemów informatycznych.

Mobevo

W roku 2015 powstał nasz sztandarowy program – Mobevo, kompleksowe narzędzie dla biur rachunkowych, które automatyzuje wiele procesów związanych z obsługą księgową. OCR, KSeF, Panel online dla klienta  – to tylko niektóre z dostępnych modułów.

Mobevo jest już przygotowane na to, aż  zacznie obowiązywać KSeF, co w połączeniu z zaimplementowanym modułem sztucznej inteligencji, pomagającym we wstępnym dekretowaniu dokumentów, pozwoli biurom jeszcze bardziej poprawić ich wyniki.

ZeUS

Wiosną 2022 roku stworzyliśmy program ZeUS, który z powodzeniem w setkach biur automatyzuje tworzenie i wysyłkę  deklaracji do ZUS.

MT-940

W 2024 roku portfolio programów Infonetax poszerzyło się o MT-940 – nowoczesny portal umożliwiający automatyczne pobieranie wyciągów bankowych klientów, bez potrzeby logowania się do systemów bankowości internetowej. MT-940 to kolejny krok w stronę automatyzacji procesów księgowych i odblokowania cennych zasobów w biurach rachunkowych.

Kreson

Nasze programy powstają w odpowiedzi na realne potrzeby biur rachunkowych, z którymi współpracujemy na co dzień. Jednym z częstych, powtarzalnych zadań, z którymi mierzą się biura, jest coroczne przygotowywanie dokumentów do złożenia do KRS dla spółek – klientów biura. W praktyce często sprowadza się to do wykorzystania tych samych wzorów dokumentów i podmiany danych na dane konkretnej spółki. Dlaczego więc nie zautomatyzować tego procesu? Tak właśnie powstał Kreson – jedyny na rynku program, który na podstawie sprawozdania finansowego w formacie XML generuje komplet dokumentów do złożenia do KRS. W kwietniu 2025 roku Kreson został wzbogacony o dwa nowe moduły:

  • wizualizacji sprawozdań w formacie PDF,
  • analizy danych finansowych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.

Dzięki tym funkcjom biura rachunkowe mogą jeszcze szybciej, dokładniej i wygodniej obsługiwać swoich klientów – bez ręcznego przepisywania danych i ryzyka błędów.

AMLEX

We wrześniu 2024 roku weszła w życie ustawa o ochronie sygnalistów. Wprowadzenie odpowiednich procedur To kolejny obowiązek, który spadł na biura rachunkowe ( obok już istniejących regulacji dotyczących ochrony danych osobowych i przeciwdziałania praniu pieniędzy). Dlatego stworzyliśmy AMLEX – platformę, która w prosty i wygodny sposób pozwala spełnić wszystkie ustawowe obowiązki wynikające z przepisów o sygnalistach, RODO i AML. Z AMLEX biura rachunkowe mogą być spokojne, że działają zgodnie z wymogami ustawowymi.

PIT-SI

W roku 2025 program do sporządzania rozliczeń rocznych PIT Scan zyskał nową funkcjonalność w postaci wytrenowanej pod względem podatkowym modułu sztucznej inteligencji. Dzięki temu podatnicy oraz biura rachunkowe mogą w łatwy sposób uzyskać odpowiedzi dotyczące np. ulg podatkowych. Z tego powodu zmienił nazwę na PIT SI.

  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
18
LAT NA RYNKU
113
ZAKOŃCZONYCH PROJEKTÓW
5600
ZADOWOLONYCH KLIENTÓW